2019-2020 Eğitim-Öğretim Yılı Yaz Okulu Eğitim-Öğretim Başvuru Süreci
COVİD-19 Pandemisi nedeniyle 2019-2020 Eğitim-Öğretim Yılı Yaz Okulu bu yıla mahsus olmak üzere Uzaktan Eğitim Platformu üzerinden gerçekleştirilecektir.
Yaz Okulu Akademik Takvimi
Yaz Öğretimi Ön Kayıtlar | 29 Haziran 2020 | 03 Temmuz 2020 |
Yaz Öğretimi Kesin Kayıtlar | 06 Temmuz 2020 | 10 Temmuz 2020 |
Eğitim-Öğretim Dönemi | 13 Temmuz 2020 | 04 Eylül 2020 |
Yaz Öğretimi Sonu Sınavları | 07 Eylül 2020 | 18 Eylül 2020 |
Yaz Okulu, aşağıda belirtilen maddeler kapsamında uygulanacaktır;
1. Öğrenciler Akademik Takvimde belirlenmiş olan tarihlerde Öğrenci İşleri Bilgi Sistemi üzerinden ders seçimlerini gerçekleştireceklerdir. Ders seçimi işlemlerinizi Yaz Okulu Ders Ön Kaydı Kılavuzu yardımıyla yapabilirsiniz.
2. Misafir Öğrencilerimiz ise Öğrenci İşleri Bilgi Sistemi üzerinden “Yaz Dönemi Misafir Kaydı” sekmesinden Yaz Dönemi Misafir Öğrenci Kayıt Yardım Kılavuzuna göre işlem yapacaklardır.
3. Yaz Okulu dersleri için kredi başına ödenecek olan ücret öğrenci tarafından ilgili bankaya yatırıldıktan sonra ödeme dekontu dersi verecek olan Öğretim Elemanının e-postasına gönderilecektir. Öğretim Elemanı dekontu kontrol edip ders onayını verecektir. Öğretim Elemanlarına ait e-posta adresleri Yaz Okulunda Açılacak Dersler listesinde bulunmaktadır.
4. Dekontta oynama vb. davranışta bulunan öğrenci için disiplin yönetmeliğine göre işlem yapılacaktır.
5. Açılacak olan derslere ait haftalık ders programları ilgili bölümler ve Fakülte/Yüksekokul/Enstitü tarafından kendi web sayfalarında ilan edilecektir.
6. Derslerin işlenişi kayıt altına alınarak öğrencinin erişimi sağlanacaktır.
7. Uzaktan eğitim platformu ile ilgili destek http://uedestek.mersin.edu.tr/ web sayfası üzerinden verilecektir.
8. Yaz Okulu hususundaki sorularınızı konusuna göre dersin öğretim elemanına veya dersin açılmış olduğu bölüm sekreterliği ile ilgili birimin öğrenci işlerine telefon veya e-posta yoluyla sorabilirsiniz.
9. Öğrencilerin staj yapıyor olmaları yaz okulundan ders almalarına engel teşkil etmeyecektir.
10. Öğrenciler talep etmeleri durumunda derslerin kendi bölümünde açılmıyor olması şartı ile Mersin Üniversitesi Yaz Öğretimi Uygulama Esaslarının ilgili maddelerine bağlı kalmak şartıyla diğer bir üniversiteden ders alabileceklerdir.
11. Yaz Okulunda kendi bölümü dışında başka bir bölüm veya Üniversiteden ders almak isteyen öğrenci kalite yönetim sistemimizde bulunan Yaz Okulu Ders Talep Formunu doldurduktan sonra kendi bölüm sekreterliğine e-posta ortamında iletecektir. Diğer süreçler kendi bölümünüz tarafından yürütülecek olup, ders eşdeğerliliği konusunda ayrıca bir belge sunmanıza gerek bulunmamaktadır.
12. Yaz okulu ders ücretleri ayrıca duyurulacaktır. 6 Temmuz 2020 tarihi itibariyle kesin kayıt süreci başlayacak olup derslerin yeterli öğrenci sayısına ulaşması durumunda (en az 15 öğrenci) ders açılabileceğinden lütfen bu tarihten önce bir ödeme gerçekleştirmeyiniz.
YAZ ÖĞRETİMİNDE AÇILACAK DERSLERİN LİSTESİ İÇİN TIKLAYINIZ
MERSİN ÜNİVERSİTESİ YAZ ÖĞRETİMİ UYGULAMA ESASLARI İÇİN TIKLAYINIZ
Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Dikkatine
Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Ders Ücretinin Hesaplanması ve ödenmesi hususunda Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı Tarafından, Başkanlığımıza bildirildiği şekli ile yapılacaktır.
Yabancı uyruklu öğrencilerden (dövizle ödeme yapmak isteyenlerden) tahsil edilecek yaz okulu ücretleri, ilgili döneme ait yaz okulu yönetim kurulu kararının alındığı tarih itibariyle T.C. Merkez Bankası döviz alış kuru üzerinden USD'ye çevrilecek ve küsuratlar tama iblağ edilerek belirlenecektir. (Örneğin hesaplanan USD tutarı 59,60 ise 60,00 USD olacaktır.)
HESAP BİLGİLERİ:
HOLDER NAME: MERSİN ÜNİVERSİTESİ
BANK: T.C. ZİRAAT BANKASI
BRANCH: ÇİFTLİKKÖY MERSİN ŞUBESİ
ADRESS: Çiftlikköy Mah. Üniversite Cd. No:39 A 33160 Yenişehir Mersin
IBAN: TR 5900 0100 2181 4031 8666 7418
SWIFT : TCZBTR2A
- 2020-06-30 14:45:34
- 4878